Wednesday, November 21, 2012

Hmmm :/

Selam arkadaşlar... Iyy Sanalika videosuna başlamışa benzedi her neyse. Ben biraz balık hafızalıyım o eğer olurda aynı resmi bir gönderiden sonra başka bir gönderide koyarsam kusuruma bakmayın. Bu aralar bloggerlığı boşladım zaten. Tekno Tasarım dersi için fikir arıyordum. Neyseki süper bir fikir buldum artık bitince koycam görürsünüz. Bugün beden dersinde dışarısı yağmurlu olduğu için toplantı salonuna (Okulun çok amaçlı salon dediği(konferans salonu) gittik. Hoca bize serbest drama yaptırdı. Konuları kendisi söyledi. İlk konu bizim sınıfı yani 8/C'yi anlatmaktı ve araların en güzeli kankam Talha'nın yaptığıydı. Türkçe hocamızı canlandırdı ve gerçekten güzeldi. Sevilay arkadaşım beden hocamızı canlandırdı. Beden hocası dahil herkes kahkahalara boğuldu. Ardından uyuşturucu bağımlısı bir genç ve ailesi canlandırıldı. Skecin sonları komediydi.          Ardından benim oynadığım skeç geldi. Bizim konu atarlı bir kızın ailesinden gördüğü şiddeti okulda dışa vurmasıydı. Kızlar erkek, erkekler kız oldu. Tam ciddileşirken sınıf arkadaşım görkemin kendini rol icabı yere atması hepimizi kırdı geçirdi. Bu işi sevmiştim. Herneyse benim size asıl konum elimde süper resimler var hepsini bu sayfadan aldım. BEN SUSTUM RESİMLER KONUŞSUN.














Ben bunun üzerine aşk yazıp yapacağım. Birine gösterdiğimde anlar herhalde.



ALINTIDIR:https://www.facebook.com/modasal?fref=ts

No comments:

Post a Comment