Wednesday, December 5, 2012

Ben Geldim..

Biliyorum sizi ihmal ettim ama son zamanlarda sınav vardı ve onlara çalışmam gerekiyordu. Bugün matematik sınavı olduk ve büyük ihtimalle 90 alıyorum. Şu yeni çıkan ONE DIRECTION çıkartmalarını biliyor musunuz?
Kaç gündür taktım bunlara tek ben değil servisteki herkese de bu hastalığı bulaştırmış oldum. Kendime bir defter hazırladım kapağı süper oldu ama ben öyle dış tarafı süslemiyorum ama ilk sayfası müthiş oldu.


Böyle yaptım helede gözüne ellerini yuvarlak şekilde getirdiğinde çok hoş ben bunu başkasından aldım ama bunun için neredeyse ona yalvardım. One Dırection hastayım benn ve bu arada neler oldu neler. Blogger'ınız telefonsuz kaldı. Evet telefonumu sattılar ama büyük ihtimalle öbür aya telefon alacağım.


Neyse artık diğerki postumda ne paylaşsam... :?

3 comments: