Friday, December 7, 2012

One Direction...


CosmoGirl'ün konuğu One Direction

01 Kasım 2012

Biliyoruz, uzun zamandır gözlerin yolda, One Direction'ı bekliyorsun dergin CosmoGirl'de... Veee sonunda bu beş yakışıklı, sayfalarımızda üstelik kocaman bir röportajla aramızda. İşte o röportajın bir kısmı. İyi okumalar kızlar...

Röportaj: Kaitlin Menza 
Bugünlerde dünyada milyonlarca genç kızın kalbi bu beş yakışıklı, karizmatik, yerinde duramayan, kıpır kıpır genç için atıyor. Haksız sayılmazlar, her biri çok zeki, yetenekli ve pek şeker. CosmoGirl de durur mu, bir röportaj kaptı, onlarla tek tek görüştü. İşte Harry, Niall, Liam, Zayn ve Louis hakkında ipuçları... Onları daha yakından tanımak için ne duruyorsun? Hadi oku... 



HARRY 

Kızların kalbini yakan gamzeleri ve aşk trafiğinin ne kadar yoğun olduğuna dair çıkan söylentiler, Harry'i One Direction'ın en flörtöz üyesi yapıyor. Ve o da hakkında
söylenenleri hiç ama hiç reddetmiyor! 1D'nin 'Romeo'su, CG'ye bir kızda ne gibi özellikler aradığını anlatıyor.

CosmoGirl: İnsanlar senin epey çapkın olduğunu düşünüyorlar. Öyle misin?
HARRY STYLES: Çapkın kelimesi bana pek doğru gelmiyor, çünkü öyle söylendiğinde sürekli kız peşinde koşuyormuşum gibi bir izlenim oluşuyor. O kadar çapkın değilim. Elbette flörtözüm, hem de çok. 18 yaşındayım ve eğlenmeyi seviyorum!




NIALL 

Niall'ın ilişkiler, dedikodular ve dünyanın en büyük boyband'inin bir üyesi olmaktan yana hiçbir derdi yok. Her konuda gamsız olan 19 yaşındaki İrlandalı yakışıklı, konu özellikle bir kıza geldiğinde ise bir anda ciddileşiyor!

CosmoGirl: Senin hakkında söylenen ama asla doğru olmayan en bomba haber hangisi?
NIALL HORAN: Kız arkadaşım olduğuna dair çıkan haberler. Benim bir kız arkadaşım yok. Bir de ufak tefek olduğum yazılıyor, sanki hiç spor salonuna gitmiyormuşum gibi. Ama bunların hiçbiri beni bozmuyor. Bu tip konularda hassas değilim.




LIAM

19 yaşındaki Liam'ın kız arkadaşı olduğunu bilmek kalbini kırıyor olabilir ama sevgilisine karşı nasıl hisler beslediğini okuduğunda eminiz onu daha çok seveceksin.

CosmoGirl: Kız arkadaşın Danielle'de seni çeken ne oldu?
LIAM PAYNE: Kıvır kıvır saçları ve çok güzel gözleri var. Harry'ye X Factor'de onu çok beğendiğimi söylemiştim ve Harry de bunun üstüne mikrofonu alıp "Liam, şu kıvırcık saçlı kızın çok hoş olduğunu düşünüyor!" diye patlatmıştı. Eh haliyle, Danielle ile konuşmaktan başka şansımız kalmamıştı. Ve bu da oldukça tuhaftı! Bir sonraki gün onu gördüğümde ona kapıyı tuttum ve o da bana "Teşekkür ederim. Bu arada ceketini çok beğendim," dedi. Aynı akşam ona ceketimi verdim ve BBM'ini aldım. İşte her şey böyle başladı.




ZAYN

19 yaşındaki bir diğer 1D üyesi Zayn, hayat felsefesini şöyle özetliyor: "Başkalarını kafana takma; seni ne mutlu ediyorsa öyle yaşa." Ama tabii Zayn; grup arkadaşlarını, sevgilisini ve değerlerini fazlasıyla önemsiyor!

CosmoGirl: Grubun 'kötü çocuğu' olarak anılıyorsun. Bu konuda ne düşünüyorsun?
ZAYN MALIK: Yanlış anlaşıldığımı düşünüyorum. Aslında içimde biraz serserilik var. Dövmelerim var ve kafama göre takılıyorum. Tüm bunlar da imajımın bir parçası. Bana ok'dir!




LOUIS
Bazı yıldızlar, gerçekte ne düşündüklerini söylemeye pek yanaşmazlar. Louis onlardan değil! Yakışıklı genç, içinde hiçbir şeyi tutmuyor. En utanç verici anından sevgili kız arkadaşı hakkındaki hislerine kadar...

CosmoGirl: Ünlü olduktan sonra nasıl bir değişime uğradın?

LOUIS TOMLINSON: Bizim çocuklarla X Factor'de ilk tanıştığımda utangaçtım. Aslında dışa dönük bir insanımdır ama kabuğumdan çıkmam zaman almıştı.

Cosmogirl Kasım 2012 sayısında One Direction röportajının uzun versiyonunu okuyabilirsiniz...



Alıntıdır:$Cosmogirl$

No comments:

Post a Comment