Saturday, December 1, 2012

Yeni kararlar*

Biliyorum blogumu çok ihmal ettim ama dersaneydi okuldu derken bayağı bir boşladım ancak artık düzenli olarak girmeyi düşünüyorum. Ben aslında çok düşündüm. Blogumu nasıl güzelleştirebilirm diye nasıl takipçi gelir diye ancak hiçbir yerde takipçi bulamadım takip eden iki kişi var biri yanlışlıkla ben diğeri de simay cemre adında biri. Ben daha çok kişi takip etsin istiyorum. Twitter ve facebookta paylaşıyorum, ask.fm'de reklam yaptım ama kimse bakmıyor takip etmiyor. Günde taş çatlasın 5 kişi giriyor neredeyse. Arkadaşlar benim yaptıklarım size yetmiyor mu? Tamam o zaman yeni kararlar alıyoruz.

  1. İstenilen şeyleri paylaşacağım ancak hiç yorum istek yok: İstek varsa buraya sorabiliceğinizi söylemiştim.
  2. Siz bana yorum verene kadar saç modelleri, kombinler ve diğer şeylerden bahsedeceğim.
Ve sizi çok seviyorum.
Bir hikaye yazmayı düşünüyorum şuan ad düşünmeliyim ama aynı zamanda anneme patik örnekleri açıp blog için bir şeyler bulacağım. Neyse BB

No comments:

Post a Comment