Wednesday, January 2, 2013

14 Yaşında Bir Kız

Ben Genç Kız Olduğumu Anladığımda.
1. Bölüm:
Ben Sally. Bu yaz değişik şeyler yaşadım. Bu olaylardan sonra kendimi daha güvenli daha kızsı hissettim. Daha  güzel geliyordum kendime. Daha özgüvenli. Daha spora yatkın. Her neyse. Bu değişiklik bana bayağı kilo aldırdı, boy uzattı. Daha çok genç kız oldum. Neyse. Bugün Towny ile buluştuk. Çok güzel giyinip gelmişti. Towny ile birbirimizden sır çıkarmıyorduk. Onun genç Toby'yi sevdiğini bile kimseye söylemedim söyleme. Aman Tanrım. İşte söyledim. Beni affedin. Towny ile okul alışverişi yapacaktık. Önceden de dediğim gibi çok güzel giyinmiş. Herzaman modaya uygun giyinir zaten. Bugün farklıydı ama hiç salmadı kahverengi ama aralarında az sarı boyanmış saçlarını salmıştı. Daha dekolte giyinmişti. Neyse kendisi bilir. Okul alışverişine önce çantadan başlamak istedi. Ben "Alacaklarımızı alalım sonra onu alırız." dedim ama ısrar etti ve onu kıramadım. Nike mağazasına girdik. Çantalarımızı beğendikten sonra ödemek için kasaya gittik. Aman Tanrım kasada duran Toby idi. Şimdi Towny'nin neden bu kadar ısrar ettiğini anlayabiliyordum. Ödeme yaparken Toby'ye bakmaktan neredeyse tezgahın içine düşüyordu. Zor tuttum. Dİğer alışverişimizi yapmak için fazla biryere uğramadık sadece her zamanki kırtasiyeye gittik. Okulumuz sebest kıyafete geçmişti. Ama kıyafetlerim afedersinizde b*k gibi. Dün akşam bolca düşündüğüm konuyu Towny'ye açma vakti gelmişti. "Towny!" dedim. Dalmıştı.
- Efendim.
- Şey sen çok güzel giyiniyorsun.
- Evet.
- Bana da kıyafet kousunda yardımcı olur musun?
- Tabii ki de bebeğim olurum. Hadi mağazaya girelim.
Çok rahatlamıştım inkar etmemişti. Mağazaya girdik aslında hayatımda hiç gömlek giymemiştim. Bunu Towny de biliyordu. Gömlekten nefret ederim öğğğ. Bana çok gömlek giydirdi hepsi de mükemmeldi. Üzerime yakışıyormuş. Denemem gerektiğini düşündüm hepsini sepete attım. Pantolonlara gelince daha çok renkli ve kot aldırdı bana. Yakışıyordu ama her giydiğime yakışırr mı? Ona güveniyordum. Herşeyi beraber yaptığımız için onun deneyimlerini az çok biliyordum. Hiç siyah eşofman giymez mesela. Neden mi? Aldığı siyah polar eşofman çıkardığında vücudunda iplikler bıraktı. Konu bu değil. Çoğunlukla spor kıyafetler aldırdı. Yakışıyordu. Forma giye giye resmi  olmuştum. Hahah. Telefonum çaldı. Arayan babamdı. 
- Sally neredesiniz?
- Kıyafet alıyoruz.
- Saat kaç biliyor musun?
- Tamam baba geliyoruz.Kapadıktan sonra saate baktım saat 5 olmuştu. Anneme 4'te evde olacağımızı söylemiştim. Yarın okul günü çok heyecanlıyım. Bu akşam Towmy bizde kalsa iyi olacak. Yoksa çok sıkılırım. Towny ile biririmizde kaldığımızda genelde Facebook veya Twitter'da dolaşırız. Bu hoşumuza gider yada film izleriz. Hoş oluyor. Towny'yi çağırayım bari. By By... Muck.

No comments:

Post a Comment