Monday, February 18, 2013

Kara Tahtam...

Hahay! Bir elimde lattem bir elimde klavyem. Ne mutlu mesut bir aileyiz biz böyle. İlk defa bugün latte içme keyfindeyim. Eğer bir yolculuğa çıkacak olursamda böyle olurum inşallah. Eee biliyorsunuz artık neredeyse bütün arabalarda internet var. Bizim evimizin yakınında çok kullandığımız bir turizm şirketi var ama fazla tanınmaz. Hem televizyonu hem interneti. Bir yere gidersemde sizi bırakmam yani. Her zaman postlarımız vardır.  Latte'yi ilk defa şuan içiyorum. Hem karamel hazzı hemde nescafe hazı bir olunca keyfime değecek yok arkadaş. Şimdi diyeceksiniz. Bu Hayriye nelerden bahsediyor. Başlık kara tahtam konuştukları ordan burdan. Tamam geliyorum konuya. sakin. Bildiğiniz gibi önceki postlarımdan birinde size Madam Dö Gonç adlı bir blogda kara tahta yapımı bulduğumu söylemiştim. Ve yapacağımı da. İşte bugüne kısmetmiş. Okul çıkışında kaptım akrilik boyayı eve gelincede panomu boyadım. Şuan kuruyor. Ama en yakın zamanda size fotoğraflarını göstereceğim. Şimdi geçelim bu konuyu da ben size kitaplı kolye yapacağımı söylemiştim. Onu da bu postu yazdıktan sonra yapmayı düşünüyorum iinşalllah. Amaa niyeyse bizim bu takipçi sayıları düştü. Hemen ask.fm'e koşuyum bari...

No comments:

Post a Comment