Saturday, March 2, 2013

#BirazModa

Evet İzleyicilerim ve misafirlerimiz. Hastag'ımız #BirazModa Bunu twitterda kullanmanızı çok isterim. Şimdi Resimlerimiz konuşsun:
Bu şortlara bayılıyorum ama annemin YAZ GELSİN BU ŞORTLARDAN ALICAM. Demem tepkime cevabı. SEN GAVUR MUSUN? oldu. Bende TÜRK BAYRAĞINDAN YAPSAM DAHA MI İYİ? dediğimde sustu.
UUUUU SISS. KIRMIZIyı çok seviyorum.
Sonra birde bu bluzlar ve kot şort kombini var bayılıyorum.
Şu çizgili buluzlar için diyebileceğim tek şey BA-YI-LI-YO-RUM.
MİLEY CYRUS hayranlığımı bilmeyeniniz var mı? Buluzu sanırsam polyvore'dan çünkü ben kaydederken resmin ismi polyvore-3 mü öyle bir şeydi.
Sadece Makyajına ÖL-DÜM.
Şu şapkalardan çok istedim ama alınmadı.
Gömleğe öldümmm.
Miley'nin başındaki aksesuardan bizim okulun oradaki bir tuhafiyede gördüm ama takımlıydı ve fenerbahçe kalmamıştı. + 1TL'di .
BİTTİ.
Şarkı:Bora Duran-Sende Gidersen&Emre Kaya-Teşekkür Ederim.(Bu şarkıyı Meleğin hatrına dinledim ve artık bırakamıyoorum.)
Meleğim..











No comments:

Post a Comment