Tuesday, April 23, 2013

Selammm.

Çok mu ara verdim bilmem ama  bugün bolca post atacağımı düşünüyorum. İlk önce sabahtan bu yana neler olduğunu yazayım sonra da sizleri DIY projelerine boğayım diyorum. Siz ne dersiniz?
                                     Bugünüm nasıl geçti?
Bugün sabah erken kalkmak zorundaydım çünkü okulda bando takımındaydım. Sabah kalktım hazırlandım ve babam beni arabayla okula bırakıp gitti. Gitti çünkü kardeşimle aynı okulda değiliz ve kardeşim efe oynayacaktı. Bandoyu çaldık aslında eve tören bitene kadar dönme niyetim yoktu ama o küçük bıcırık çocukları görünce dayanamadım ben  gidiyorum dedim. Koştura koştura minibüs durağına gittim ve minibüse bindim. Bizim oraya gelince indim ve koşarak kardeşimin okuluna gittim. 15 dk annemi ve babamı aradım. Orada kankamı gördüm bari onun yanına gideyim dedim. Giderken babamı gördüm ve yanına gittim kardeşimi izledik ve gerçekten çok güzel efe oynadı.



Birazdan sizleri DIY projelerine boğacağım bay bay...

No comments:

Post a Comment