Friday, June 21, 2013

#ÜNLÜLER

Ünlülerle karşınıza geldim. İlk olarak BELLA THORNE:
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Shake İt Up dizisinin başrol oyuncusu Bella Thorne sevgilisiyle beraber spor yaparken kameralara takılmış ve ortaya çok tatlı görüntüler çıkmış.

Ünlü oyuncumuzun sevgilisine aşık olmamak elde değil. Ben bile şuan büyülendim. Türkiye'de böyle erkek var mı?

Bu bölümü hatırladım. Peki siz? Cece'nin annesi ve babası için bir Hint Restoranı teması hazırlamışlardı.

Bu bölümde de Cece annesinin itfaiyeci sevgilisinin  oğluyla tanışmıştı.

Burada da sevgiliyle beraber objektiflere yakalamış.

Bella Thorne yakından tanımak için 22.06.2013 tarihinde blogumuzu tekrar ziyaret edin ve hakkında daha çok bilgi edinin.


 Şimdi de karşınızda Bridgit Mendler
Ready or Not klibinden bir alıntı.

Bu ikisi gerçekten çok yakışıyor.

Sexy oyuncumuzun keskin bakışları.

  Bu balışı nasıl yakalamışlar. :))

Bridgit Mendler hakkında dahaayrıntılı bilgi için 22.06.2013 tarihinde blogumuza tekrar uğrayın.

Demi Lovato
Sarı saç ona çok yakışıyor.

Bunu gören kullanıcılarımız illuminati diyebilir ama ben Demi'nin illu olduğuna inanmıyorum.

Sanırsam bir ödül töreninden veya basın toplantısından.

İşte elinde ödülüyle.

Çok tatlı bir tarzı var.

Demi Lovato'nun Twitter sözleriyle 22.06.2013 tarihinde blogumuzda olacağım.

Taylor Swift ♥♥♥♥♥♥♥
                                     
Bu yaşında bir sürü ödül alan şarkıcımızı kutluyorum. 

Gözlük bu kıza gerçekten çok yakışıyor.

Anladığınız gibi bu fotoğrafları 22 klibinden aldım.

Bende yakında 22 klibine cover yapacağım.

Taylor Swift ile ilgili daha çok bilgi için 22.06.2013 tarihinde seni blogumda görmekten mutluluk duyarım.

Birazdan oda fikirleri ile yeniden karşındayım.

Soru, istek ve her şey için: Twitter(eyfelkulesi_)


No comments:

Post a Comment