Tuesday, July 2, 2013

Ara fazla mı uzadı ne?

Biliyorum canlarım. Sizlere uzun zamandır yazı yazmıyorum. Beni affetmenizi umuyorum. Son bir kaç gündür kuzenimle bir çok dertlerimizi paylaşıyoruz. Birbirimizden destek alıyoruz. Ve birbirimize sıkıca bağlandık. Sizler için bir sürü resim çizmeye çalıştım ama hiç biri güzel olmadı.    Birazdan yine deneyeceğim. İlk olarak eyfel kulesi çizmeyi umuyorum. Umarım güzel olur. Ama ya bilgisayar kamerasıyla çekerim ya mp4'le. çünkü annemin telefon kamerasının içine su kaçtı. Benimki de suya düştüğü için çalışmıyor. Geriye sadece bu iki seçenek kalıyor. Dün internette dolandım ve size bir kaç fotoğraf buldum.
                                           ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
Bu 3 boyutlu çizime hayran kaldım. Umarım o kadar becerikliyimdir. :D

Arizona adlı bir içeceğin ambalajından yapılmış bu fotoğraf makinesi maketi süper.
Bende bugün bir fotğraf makinesi yapmayı deneyeceğim ama tabii ki kartondan. :D

Bunlar da keçeden yapılmış fotoğraf makineleri.

Şu kalplerin muntazamlığı ve renk tonu artışı süper olmuş.

Sorular, istekler, şikayetler buraya Twitter(eyfelkulesi_)

No comments:

Post a Comment