Saturday, November 10, 2012

I NEED YOU

Bugün çok güzel gidiyordu. Taki onu görene kadar her şey süperdi. Arkadaşlarla yemiş içmiş eğlenmiş ve ev arkadaşım Hally ile eve dönüyorduk. Eve dönerken karşıdaki pastaneye oturduk. Yine her zamanki gibi çikolatalı pasta söyledim. Siparişim gelirken orada birini farketmiştim. Onu uralarda hiç görmemiştim. Çok yakışıklıydı. Onu burada görmüş olsaydım hatırlardım gerçi. Pastanede oturduğumuz vakit boyunca hep ona baktım. Birkaç kez göz göze geldik ve gülüştük. Hally onu tanıdığımı sanıp susmuştu. Eve geldiğimizde Hally:
-Onu tanıyor musun?
- Yoo.
- Ama bütün saat boyunca ona bakıp durdun.
- Evet çünkü ondan hoşlandım acaba adı ne?
Hally o gece bana daha tanımadığım bir kişiye aşık olduğum için gülüp durmuştu. Kendisini hiç düşünmüyordu. O da bir çok kez tanımadığı birilerine aşık olmuş ve ayrıldığında benim kollarımda ağlamıştı.Onun bu gülüşmelerinden sıkıldığım için odama çıktım. Odam yerden camlı biraz dağınıktı. Odamı görünce içime bir tiksinme geldi ve odamı toplamaya giriştim bunu sık sık yapmazdım ancak içime bir huzur gelmişti. Odamı topladım ve ilerideki trafik ışıklarının manzarasını izlemek için perdeyi açtım. Yatağım camın önündeydi ama kötü duruyordu. Hemen onu başka bir yere götürdüm ve kullanmadığımız tavanarasındaki şezlongu buldum. Onu da getirip tam camımın önüne bıraktım. Ama kahvesiz gitmiyordu. Aşağıya indim kahve suyunu iki kişilik koydum. Hally hala uyumamıştı. Kahveyi hazırladım ve ona verdim. Odama çıktığımda karşıdaki evinde perdesinin açık olduğunu ancak kimsenin olmadığını farkettim. Orada birileri mi oturuyordu ? Evin içinde eşyalar vardı. Eşyalara bakılacak olursa bu bir erkeğin odasıydı. En fazla 15 yaşında olabilirdi. Dışarısı ılık ve içerisi sıcaktı bende camın bir kanadını açtım. Karşı evdeki odanın kapısı açıldı. Ve içeri giren kişi oydu. Bugün pastanede gördüğüm çocuk....

No comments:

Post a Comment