Tuesday, November 13, 2012

Ben mi? Haa tamam benmişim..

Benim yarın sınavım var bu postu attıktan sonra ona çalışacağım ve en kısa süren postun kendimi anlatmak olduğuna karar verdim.
Bu resimdeki benim. Gözlerim kapalı çıkmış ama
gözlerim bu rengin bira daha koyusu gözlerimi seviyorum.
Yukarıdaki fotomda gözlüğümü takmadım ama gözlüklüyüm. 
Maalesef. Ancak seneye liseye geçeceğim için lens kullanacağım.
Saçlarım o kız gibi olsun isterdim ancak kısa.
Taylor Swift idolüm.
Çarpık bacaklı değilim ancak etrafımdakiler şaka olsun diye çarpık bacaklı deyip gülüyorlar.
Ojeye bayılırım.
Benim fazla ojem yoktur ancak etrafımdakilerden alarak oje sürerim.
Bıyığa bayılıyorum.
Odamdan çoğunlukla memnunum ama istediğim şekle sokamam.
Dersleri unutmam ama  olayları çabuk unuturum.
Son sınavlarda hep sınıf 3.süyüm.
Neyse kapamam lazım. Byy..





İstekler ve şikayetler:
Byy Hayriyenur...


No comments:

Post a Comment