Friday, November 16, 2012

Off ya!!

Bugün diş doktoruna gittim. 2 tane diş çektirdim. Fazla acımadı ancak bir tanesi kendi dişim yani anne dişi olduğu için çok kanıyor. Tampon verdiler onu değiştirip duruyorum. Kanama bitene kadar da yemek yiyemeyeceğim. Her neyse bugün size çok güzel haberler paylaşmak istiyorum. Ama şimdi değil diğerki postlarda. Herneyse dün akşam facebook'ta dolanıyordum. Bir yazı paylaşmışlar. One Direction'la ilgili. Şöyle diyor gerizekalı sayfa admininin teki: "ONE DİRECTİON: Kızlar artık bilinçlenin. Biz sizden habersiziz ama siz bizim için çırpınıyorsunuz. Artık bunu aşın biz sizin yüzünüze asla bakmayacağız. Ha bu arada kol kıllarınızı da alın." Bunu paylaşan sayfa admini One Direction'ın şu sözünden habersiz galiba: " Herşey hayranlarımız için. Onları çok seviyoruz." Herneyse hadi bay ben size güzel resimler bulayım.


No comments:

Post a Comment