Tuesday, December 11, 2012

Ben Şey!!!

Iıı şey ben. Ben admininiz Hayriye Nur. Adım ayrı yazılıyor o yüzden ister Hayriye deyin ister Nur deyin farketmez. Ama Hayriye Nur olarakta diyebilirsiniz. Boyum: 1.49, kilom: 30. Çhok zayıf ve kısayım biliyorum ama benim yapımda bu. Doğum tarihim:29.12.1999. Doğum günüm yaklaşıyor hanny... Bloggerlığa beni kuzenim Ceyda yönlendirdi. ona çok teşekkür ederim. Sınıfın yakışıklılarından biri olan Talha Çadırcı'ya burdan kucak dolusu öpücükler. Bana göre o birinci. Lan sevgilisi yok korkmayın yakışıklıdan işte facesi:https://www.facebook.com/Tako1903?ref=ts&fref=ts
Neyse benim nerdeyse giydiğim her şey üzerime yakışır. Aaa sınıfın iki güzel kızını unutuyordum.

Bu Yeşim. Aşkım o benim ya çok taş. Yeşim üzerine giyse yakışıyor kendine ait bir tarzı gerektiğinde ortaya çıkıyor. Mesela burda tarzı konuşmuş.









                                                                                        Buda Miray'ım. O benim Nescafe'mm. Onu gerçekten çok seviyorum. Sen benim kıymetlimsin. Gözlüğü kendisi saçları konuşuyor. Yeşim'den daha kıymetli bu benim için neyse fazla söze gerek yok Miray'a aşık olcam birazdan. Onu sevdiniz değil mi beğenen tekrar baksın ama nazar değdirmesin. :D 

No comments:

Post a Comment