Monday, December 10, 2012

O-LA-LA

Selam canlarım! Sizi çok özledim desem yalan olmaz. Bugün LCW'ye gittim. Veee. Çok güzel şeyler aldım bu kıyafetler nasıl olsa her ay yenilenecek. Neyse fazla uzatmayalım. İŞTE KIYAFETLER:
Kabul bu fotoğrafta tipsiz çıkmışım ama kazzağım yeter yani.
KAZAK:32.90

Üzerimdeki montun fiyatı aslında ucuz böyle bir mont için. Montun içi yünlü. Pantolonumunda beli lastikli.
MONT:89.90
PANTOLON:29.90

Tamam biliyorum yüzüm kötü ama bu ceket bana çok yakıştı. Annem ben başka tarafa bakarken çekmiş.
DERİ MONT:59.90

O.o bu monta öldüm zaten ama size fotoğraf çekicem diye küçük beden almışım. Neyse.
MONT:69.90

Bu bota öldüm yani.
BOT:49.90

Eh işte bu da idare eder.
ÇİZME:49.90

Bu ayrı güzel ama su alabileceğimden korkuyorum o yüzden dikkatli kızların almasını tavsiye ederim.
FİYAT:39.90

Çanta biraz hoş ama en güzelleri.
ÇANTA:24.90


1 comment: