Thursday, January 24, 2013

Stardoll Defilesi

Stardoll da üzerime giydim fotoğrafı aldım. İşte onlar.
Bu fotoğrafta Esra Erol'la evlen benimle programındaki Hafize'ye benzedi.
Bunu çok sevdim.
Bu da çok hoş.
Bu da benim görüntüm.
Bu da eski görüntüm.
Bu elbiseleri denedim ve çektim. Keşke giydiklerim benim olsaydı.
Gelin oldum gidiyorum. S.s.s
Bu elbise niyeyse herkeste var ama bizde yok.
Bu da çok güzel.
DAntel bir dekolte olduğunu görünce hemen çektim.
Bol kazaklar çok moda stardoll'a da yansımış.
Ceket süper.
İçine kareli mavi gömlek ve üzerine en sevdiğim mont.
Aaa. Kolu düşük.
Güzel bir gece elbisesi.
Kayıp Şehir'deki Aysel'in  elbisesine benzemiş.

Bu arada yıllığımda kalbe ihtiyacım var. Stardoll'u olanlardan ricam pembeoje_ profilindeki yıllığıma kalp vermeniz.
TENKÜ BEBEKLERİM...


No comments:

Post a Comment