Monday, February 11, 2013

Selam Dostum.

Selam arkadaslar. Kusura bakmayın post atamadım cunku sebeblerım vardı. kardesı  laptobun sarjını yaktıgı ıcın laptopa gıremedım. ertesı gunu de masaustunden atarım demısıtm ama onu da halletmıs yanı bozmamısta farenın kabkosunu kesmıs. bılıyorum pskopat mı dıyorsunuz ama degıl. Neyse konu o degıl. Bugun okullar acılmadan oncekı son gunumuz. Babamdan rıca ettık bızı gezmeye goturdu. 212 ye gıttık. Once Lcw den anneme bır mont aldık sonra butun magazayı gezdık. En ust katta Mcdonalds ta hamburger yedık ve eve geldık. Eve gelınce banyo yaptım sonra sacıma krem surdum ve sacıma bıgudı sardım ama tutmadı bende sacımı kuruttum sonra bıraz oturup  yattım ve sıze telden bunları yazıyorum. Ama bu dün akşamdı ve postu gönderemedim şansıma taslak olarak kaydedilmiş. Fotoğraflara bakın...








No comments:

Post a Comment