Wednesday, February 13, 2013

Selam genşler.

Selam genşler. Neler yapıyorsunuz bakalım. beni sorarsanız size bunları yazıyom bir şey değil yani. Sonra öyle işte ya. Elimde güzel fotolar var. Bugün okul berbattı. Burası da berbat çünkü kuzenimden başka kimse yorum yapmıyor üye sayısı artmıyor. Sinir oldum size. Hani Tarkan ın bir şarkısı var ya kıl oldum abi diye ona döndüm ama isim olarak. ;kıl oldum abi size neyse işte  öyle geçiyor günler.Yarın sevgililer günü. sevgilinize ne alcanız? Benim sevgilim yok olsunda istemem. Cosmogirl dergisinde işte sevgililer gününde illa sevgiliniz olması gerekmez yazıyordu arkadaşınızla da hediyeleşebilirsiniz yazıyordu. bunu Miray'a anlattım birbirimizle hediyeleşicez. ben ona güzel bir hediye aldım ama söylemem. O da bu siteyi takip ediyor o yüzden görür süprizi kaçar  o bana ne alcak çok merak ediyom yarın görcez artık. Sonra Yeşim de sevgilisine çikolata almış. Üzerinde Y&B SENİ SEVİYORUM yazıyormuş. Ama daha bir kapağı bile yokmuş sadece bir jelatin ve kurdele varmış sinir oldu hep beraber. K tuşudda fazla basmıyor zaten sonra tekrar düzeltiyom ona da sinir oldum. Dün dışarı çıktık. Küçükköy'e falan gittik. Anneme LCW de bir çanta baktık annemin montu böyle asker yeşilinin 5-6 ton açığı ona uygun istiyor. Orda da beğendiklerin de yoktu. Siyah bir tane beğendi 15tl'ydi. Ufacık bir şeydi vazgeçirdim annemi. Sonra aşam Yeşilpınar'a çıktık ben Miray'a hediyesini aldım. Yürürken bir butik gördük annem bir çanta beğendi daha doğrusu ben gördüm  ve beğendirdim. 10tl'ydi aldık. Bende lacivertini alıcam dedim, öldürürümseni pişti olmayalım dedi ikiz gibi mi gezcez dedi bende tamam başka alırım dedim. Anlaştık. Öyle işte . Yarın 8 gibi Miray'la kameradan da konuşcaz böyle kucağımızda spagettiler falan. Çok romanti olcak. Ahahah. Neyse foto atıyım bari siz fotolara bakın.
Fotoları da koyamıyom amk.

No comments:

Post a Comment