Wednesday, February 13, 2013

tm anladım.

Tm sizi uzun zamandır ihmal ediyorum ancak dersaneden verilen ödev yüzünden faceye bile sadece 5 dk girebiliyorum. E tabii telefonum internete girmediği için internete de giremediğim için sadece gece yatarken girebiliyordum. Moda sayfasında biraz fotoğraflara baktım. Her gece saat 02.00 ile 06.00 saatleri arasında internetim bedava. Turkcell sayesinde. Tatil hediyesi. Ücretsiz. Sadece yazmanız gereken TATİL yazıp 2222 ye göndermek. Böylece her gece yenilenen 250 MB internet veriyor. Bende şimdi aldığım haberlerden ve yaptıklarımdan bahsedeyim.
1.Yeni bir telefonum oldu. Ama almadım kuzenim verdi. Suya düşmüş ama çalışıyor. Sorun yok denecek kadar az. Sadece aramayı kapatmıyor ve ekranı kilitlemiyor. Ha birde internete bağlanmıyor. Telefonum Nokia E6.
2. Dün Cosmogirl aldım. Kapağında Ian Somerhalder var. Ve onun için en seksi vampir deniyor.

Yazasım gelmiyo amk



No comments:

Post a Comment