Wednesday, February 27, 2013

Lise Cadısı Günlükleri-1

BÖLÜM 1
Lanet Olasıca Günlüğüm Benim,
Var ya sen olmasan ben ne halt yerim hiç bilmiyorum. Seni yazmanın tehlikesinin de farkındayım bebişim hiç merak etme. Eğer yazmak benim için bir tutku olmasa asla yazmazdım. Evet sürtüklerin de duyguları ve tutkuları var. Hayır canım tek tutkum alışveriş yapıp erkeklerle iş pişirmek değil. Ah! Lütfen bakireliğimi 16 yaşında kaybetmem o kadar kötü bir şey değildi. Ah bu arada bakireliğimi verdiğim ve delicesine aşık olduğum çocuk da öldü. Biliyor musun arkasından ne kadar ağladım. Annemler ve diğer tüm dünya sadece cenazede ağladığımı sanıyor ama ben her saniye ağladım. Kendi kendimi yedim. Ve işteee yeni okulumdaydım. Burada ikinci sürtük olmayacaktım. Ve olmadım da! Benim birinci sürtük olmamı sağlayan kuzenim Hakan ve o okuldaki ilk erkek arkadaşım Cem’e saygılar. Hehehe. Yok lan hepsinin Allah Belasını versin. 
Neyse cicim. Biliyorsun ki bugün Lise 3 oldum! Evet. Lanet olasıca bir yıla daha başladım. Ne kadar mükemmel! Kendimi yaşlı hissediyorum. Keşke hazırlık diye bir şey olmasa yaa.
Bugün okula gider gitmez olay çıkacağını bilseydim daha erken giderdim ya. Tek üzüntüm bu! Hale ve Merve bana hemen olayı anlattılar. Şimdi okula yeni gelen kör kızla dalga falan geçmişler, sonra bu kızın yavuklusu benim Cem’e dalmış. Evet dalmış. Of! O an ben nasıl orada olamadım bilmiyorum. Ah! Bu arada yavuklusu bizim Merve’nin eskisi. Nasıl aşık olmaz o kıza hiçbir *** anlamadım ama neyse neeee! Kız güzel değil. Benimle karşılaştırılınca fena eziliyor.
Dur şaşırdın değil mi? Başkalarından bahsetmem seni şaşırttı! Bildim değil mi? Bekle bir! Merve’nin ne dediğini bir anlatayım sonra kendi bölümüme geçeceğim.
-Azat! Diye bağırdı kantinin ortasında. Ben de anladım bir haltlar döndüğünü. Gelip Hale ve bana dedi ki:
-Evet o kör kız Feriha’ya gününü gösterelim. Bil bakalım ben ne dedim? Ne hali varsa görsün! Evet kabul ediyorum o kızı sevdim. Eğer gözleri görseydi bizim gruba alırdım. Hem Merve’nin eskisi iyi çocuktur onu kıramam. Eğer Merve çok istiyorsa o kızla tek ilgilensin çok da umurumda!
Sonracığıma efendim şu Cem’in yakın arkadaşı beni tuvaletlerin orada sıkıştırdı. Sıkıştırdı! Ah iyi ki okulda kamera yok ya! Cem’in arkadaşı beni öyle bir öptü ki Allah’ım sana geliyorum dedim. Manyak derecede çok hoşuma gitti. Tabi sonra onları Merve ile yakaladım. *** ye Merve. Beni öpen her çocuğu öpmesen olmaz değil mi?
Dersler de çok güzel geçti. Her öğretmen sınav yaptı. Ailem sayısal-sözel ayrımım olmasını istemediği için beni bütün derslere sokuyor. Aslında ailem değil. Babam ve halam. Annem ve teyzeme kalsa çoktan evlenmiştim.
Girdiğim sınavlardan en yüksek 100, en düşük 87 almayı başararak yeni bir sıra arkadaşı kazandım. Bil bakalım kim? Kör kız. Artık o ve ben ekipmişiz. Biliyor musun ne kadar çok sevindim? Senin beynin kadar! Hehehe
Şu an bu lanet olası günümü okulda yazıyorum. Evet kızlar tuvaletindeyim. En güvenli yer burası. Hem günlük yazmak hem de iş pişirmek için. Merak etme canikom okuldan sonra-alışverişe gittikten, babamın iş yerine uğradıktan ve Utku’ya ders(!) çalışmaya gittikten sonra- sana yazacağım. Şimdilik,
Lanet Olasıca Beynini Doğru İşler İçin Kullanmaya Bak. 




No comments:

Post a Comment