Wednesday, February 27, 2013

Lise Cadısı Günlükleri-2

BÖLÜM 2
Bensiz olmuyor değil mi?
Tamam lan olaya giriyorum sabır ver biraz. Şimdi benim yarım akıllı günlüğüm tuvaletten çıktıktan sonra şöyle Merve’yi *** edecek planlar yapmaya karar verdim. Ancak o pislik kız benden önce başlamıştı.
Son dersten çıkınca kör kıza yarın okuldan sonra bize geleceğini söyledim. Sonra da ışık hızıyla arabama koştum. Arabaya bindiğimde sevinmiştim. Ama kimse benim lanet olasıca sevinçlerimi bile yaşamama izin vermiyor ki!
Cem anında arabaya bindi. Sinirlendim.
“Sen de arabama binmeyi alışkanlık haline getirdin. Gidip ***** kızlarınla oynasana! “ O an Cem’i öldürmememin tek sebebi yeterince günahım olmasıydı.
“Lanet olsun sana Azat. Kudret’i öpmüşsün.” Gülmeye başlayınca daha da sinirlendi:
“En azından merdiven arkalarında Buket’le film çevirmiyorum Cem.” Bu çocuğu kapak etmeyi seviyorum. Tabi o pislik ile sabah arabada yaşadığımız macera yüzünden hala sevgili havası verebilirdik. Ancak bütün okul bizi ayrıldı biliyordu. Cem’in kısmetini kapatıyormuşum. Yesinler onun kısmetini.
“Her neyse bebeğim. Ne halt yersen ye. Sonunda bana dön yeter.” Gömleğimin düğmelerini açmaya başlayınca eline vurdum ve düğmelerimi kapattım.
“Utku’ya gideceksin değil mi?” dedi tiksinerek. 
“İş iştir Tencerem. Sen nasıl Hale ile iş yüzünden birliktesin ben de o yüzden. Babam babasının şirketinin %70’ini satın almak için uğraşıyor. Eh, şirketin %50’si Utku’nun… Reşit oldu çünkü. Ben de onda yer yapıyorum. Benim yüzümden babasının babama şirketi verme olasılığı tavan yaptı.” 
“Bu annenin fikri değilse gidip kendimi boğaz köprüsünden atarım.” Dedi gülerek. Ben de kafa salladım. Bahçede kimse kalmamıştı.
“Şimdi defol git. Yarın annem ve babam evde yok. Halam erkek arkadaşıyla çıkacak. Teyzem var ama o bir şey demez. Beklerim tencerem.”
“Pekala bebeğim. Yarın görüşürüz.” Evet Lanet olası Cem ile hala çıkıyorum. Neden mi? Sana 3 neden söyleyeceğim. 1- Sen hiç onu gördün mü? Taş çocuk. Hatta kaya dağ. 2-Babasında para bol. 3-Şu ana kadar öpüştüğüm kişiler arasında öpüşürken en heyecan duyduğum kişi o. Benim de heyecanlanmaya hakkım var.
Alışveriş yaptım. Sanırım 24 paket kıyafet, 17 paket mücevher ve 6 paket ayakkabı vardı. Bilmiyorum. Odama bunları Nur yerleştiriyor.
Evden çıkmadan anneme yakalandım.” Şehrazat! Utku’ya gideceğini sanıyordum.” Lanet olasıca sürtük kelimesinin anlamı annem olmalı.
“Babamdan sonra gideceğim. Bir de yarın babamla defolup gidin. Cem gelecek.”
“Cem ve sen çok sık görüşmeye başladınız. Utku ona bin basar kızım. Türkiye’nin en yakışıklısı seçildi çocuk.”
“Anne Utku’nun gözleri ela, Cem’in gözleri mavi!” Annem de güldü. Sonra da gitmeme izin verdi.
Babamın şirketinde her şey yolundaymış. Of! Babamın yeni asistanı çok pis sarkıyor. Sinirime dokundu. Akş*** babama onu kovmasını söylemeliyim.
Utku’nun evi gerçekten çok güzel! Ama ben daha çok yatağıyla ilgili olduğum için bilmiyorum. 
Saat akş*** dokuz gibi ben ve Utku 5. Defa yaparken telefon çaldı.
“Lanet olsun Utku. Sana telefonu kapat demiştim.”
“Azat! Babam açık olmasını istedi.”
“Babasının kuzusu.”
Telefon görüşmesinin ardından yanıma geldi:
“Evet Azat. Nasılsın bakalım?” Gülümsedim ve onu öpmeye başladım.
“Hadi ama konuşalım biraz.”
Aptal aptal konuştuk. Yataktan kalkıp giyinmeye başladığımda saat on buçuk gibiydi. Tek başıma giyinmeyi seviyorum ama aptal Utku beni giydirmek istiyor sürekli. Geri şey.
“Ne zaman gelirsin?” *** ye Utku. Hiçbir zaman gelmeyeceğim.
“Bu hafta gelemem. İşlerim var.” Somurttu. Ben de omuz silktim. 
Eve gelince neler kaçırdığımı anladım. Lanet olsun bugün her şeyi kaçırıyorum.
Şimdi benim geri zekalı günlüğüm sen biraz zor anlarsın o meseleleri ama anlatmaya çalışacağım. Babamın da annemin de sevgilileri var. Evet ikisi de birbirine ihanet ediyor. Halam da ikisini de öğrenmiş. Evde savaş çıkmış neredeyse! Benim o savaşı alevlendirmek için burada olmam gerekiyordu ama ne *** ki orada olamadım.
Her neyse bebeğim benim. Birazdan Nur gelir. O seni görmemeli. Beni ilk satan o ******olur. Çünkü onu sevgilisiyle yakalamıştım. Hehehe .Ne dedin? Aşk-ı memnu mu? Lan o bizim yanımızda halt yemiş! Ah dur Aşk-ı memnu demişken, Kuzenim Bihter hafta sonu için geliyor. Evdeki ****** sayısı tavan yapacak.
Bad Bay Şekerim Bad Bay

No comments:

Post a Comment