Thursday, May 23, 2013

Bugün neler oldu neler?

Bugün annem beni sağlık ocağına götürdü. Adam sadece boğazıma bakıp bana penisilin iğnesi yazdı. Özel bir hastaneye gittik. Arda sürekli "Sen iğne olurken ağlayacaksın."deyip duruyordu. Hastaneye gittik. Bana sıra
gelince penisilin'e alerjim olup olmadığını ölçmek için test yaptılar. Kolumu iğneyle  çizip üzerine penisilin döktüler. Beni dışarı çıkardılar. Dışarı çıkınca birden fenalaştım. Bunu gören bir hemşir sordu neyi var diye. Annem söyledi test yaptılar penisilin için. Adam iki kere önümden geldi geçti. Sonra baktı benim yüzüm bembeyaz oldu. Beni tuttu müşahade odasına götürdü. Ayaklarımı havaya kaldırdı. Yarım saat müşahade odasında yattım. Annem gitti hemşireye iğne olup olamayacağımı sordu. Onlarda bir testle böyle olduysa başına bir şey gelir biz sorumlu oluruz dedi. Annem ilaçları iptal ettirmeye gideceğimizi söyledi. Giderken ben fena oldum. Yürüyemeyecek kadar kötüydüm sonra biraz binada oturduk ben kendime geldim Allah'tan. Adam antibiyotik yazdı. Sonra eve geldim uyudum.

No comments:

Post a Comment