Wednesday, May 22, 2013

Uzun bir aradan sonra..

Çok ara verdiğimin farkındayım canlarım ama napalım. Burada olanlar size aktarıyorum direkt. Bugün hastalıktan ölme kıvamına gelmiş olsamda iyiyim ve şu an hem bunu yazıp hem de teknoloji tasarım ödevimi yapıyorum. Neye mi benziyor?
Buna ama ben daha da değişik yapıcam. Size bitince güzel güzel IPHONE ile çekip atarım.
Güzel öneriler paylamayı çok isterim ve biraz sonra yaparım belki ama vazgeçilmez TOP 5 'imi söylemek isterim.
                                                              TOP 5                
  1. Ispanaktan vazgeçemem.
  2. Kiraz yaz aylarında en çok tükettiğim meyvedir.
  3. Karpuzu çok severim.
  4. Ceyda'nın bana tavsiye ettiği sitenin vazgeçilmezi oldum.
  5. İngilizceye ne kadar uğraşsam da dilim fazla dönmez.

Bu arada Ceyda'nın bana  tavsiye ettiği site WE HEART İT ♥
Duduşuna öldüm bittim bayıldım.

Kirpiklerin ne senin öyle biz maskara bile sürsek böyle olmaz.

Bu aralar kurabiye canavarı bağımlısıyım.

Bu da çok güzel.

Takip edin meleklerim: Twitter: _canavari
     


No comments:

Post a Comment