Wednesday, July 10, 2013

Aksesuar***

Bugün arşivimi karıştırırken geçen seneden bir dosya buldum içi 300 küsür resimle dolu bir baktım hepsi çok güzel. Ben de size bir aksesuar geçidi  hazırlayayım dedim. İşte Aksesuarlar:::
Barış bileklikleri. ♥

♥♥♥PEACE♥♥♥

Bunu daha önce paylaştım galiba. ☺

☺☺☺☺☺

Bıyık♥


Fotoğraf makineleri.♥

Çeşitli yüzükler ama hepsi de çok tatlı. ♥♥♥

Keke benziyor bunlar.

Bıyıklı ♥ Kolye.

1D :D ☺

Kuşlar uçuyor.

Kanat yüzükler çok moda galiba. ☺


♥AŞK♥



Forever...

Böyle uzun kolyelere çok bayılıyorum.

Gözlükler, bıyıklar, yazılar*


Bak bu enterasan ve süper duruyor.

Fiyonklar.

Ben de Eyfel Kulesi olan bir kolye aldım yakında fotoğrafını çekerim.

Yine kanat.

Bisikletli kolye bulsam hemen alırım. Hatta böyle uzun kolyeler Bakırköy pazarında  2 lira.





Ay böyle kolyeler nerde satılıyor? Bilen var mı?

♥♥♥

No comments:

Post a Comment