Friday, July 5, 2013

Odamdan Sıkıldım*

Odamdan sıkıldım diyenler bu çözümleri çok sevecek. Bende odamdan sıkıldım aynı kaderi paylaşıyoruz.
Eğer size tavan arasında küçük ama camlı bir oda verildiyse. Onu istediğiniz gibi yapmanıza izin verilmiyorsa rest çekin. Benim istediğim gibi olmazsa o odayı istemiyorum diyin. O zaman sizin istediğiniz gibi yapmanıza izin verirler. Neyse oda çözümlerine devam edelim. Eğer bu kadar genişse size tavsiyem sadece  gardırobunuz ve yatağınız olsun ama yatağınızda yükseklerden değil yer yatağı olsun. Kalın bir yer yatağı işinizi görür. Dolabınızın da 2 rafını güzellik malzemeleri için ayırabilirsiniz. Herkes kendini yatağında rahat hissetmek ister değil mi? Bunun için yumuşak yastık her zaman tercih edilir. Sizde öyle yapın yumuşak kırlentler  yumuşak bel yastıkları gibi şeylerle  yatağın üzerini süsleyin. Kışın ve yazın üşümemek için yazlık ve kışlık çarşaf değişikliği yaparsanız altınız sıcak kalır. Duvarı istediğiniz gibi yapın. Çizimleriniz,  kankalarınızlar fotoğraflarınız, manzara fotoğrafları vs. Bu size kalmış. Bir de küçük beyaz ışıklarla tavanı süslendirirsenız süper olur. Eğer gece uyku tutmazsa perdeyi sıyırırsınız ve  yıldızları izlersiniz. 
Yatağınızın kenarlarını böyle süsleyip geceleri hep aydınlık olmak istemez misiniz? Güzel ve şık olur. Eşyalarınızı da gizlemek için dekoratif bir kutu da yapabilirsiniz şarj aletleri akşam okuyacağınız kitaplar müzikler mp3 vb. Kutunun içine koyacaklarınız size kalmış.
Tavana beyaz bir bez gerip ışıklarla etrafını gezdirmek ne kadarda hoş duruyor. Yatağın kenarında ki ufak ayıcıkları gördünüz mü? Duvar boş ta kalabilir fotoğraflarla da süslenebilir. Size kalmış.
Bakın üst tarafta biraz çıkmış ama  kız üst taraftaki demodeliği alt tarafta değiştirmiş ve süper bir şey çıkmış.
Çok dağınık ve güzel bir masa. Bıraktığı aralıklar hep eşit kalmış. Eğer bu tavsiyelerden birini yaparsanız bana  fotoğrafını yollamanızı rica ediyorum.


Twitter(eyfelkulesi_)



No comments:

Post a Comment