Wednesday, August 14, 2013

Ben Geldim...

Sizi unuttum zannettiniz değil mi? Hayır unutmadım sizi. Ama bu post kısa süreli bir ayrılığın bildirgesi. Bildiğiniz gibi SBS stresinden dolayı tatile çıkamadım. İşte cumartesi günü o istediğim tatile gidiyorum. Bu 3 gün boyunca hazırlanacağız. O yüzden post atamayacağım. Bunun uzun bir post olmasını istiyorum. 1 hafta kalıp geleceğim. Bolca denize girmek ve bronzlaşmak hedeflerim. 1 haftada ne kadar bronzlaşılırsa. :) Cuma günü Defacto'dan plajda üzerime geçirmek için bir t-şört alıcam. Bu arada SBS sonuçları tercihleri belli oldu ve pazartesi günü kayıt yaptırdım. Refhan Tümer anadolu Sağlık Meslek Lisesi öğrencisi şimdi size yazı yazıyor. O liseyi kazanalar var mı acaba? Varsa lütfen yorum atsınlar. Okul numaram yine dandik geldi. 2311... İlkokulda da numaram 1662 idi. Neyse ya numara sorun değil şuan. Kuzenim bizim oraya gelmiş ama biz orada değildik. Keşke olsaydık ya. :( 14 Eylül'de okuluma başlayacağım. Serbest kıyafet veya forma olacağı daha belli değil. Son hafta veya 2 hafta önce belli olur herhalde. Eğer serbest kıyafet olursa gardolabımı yenilemem gerekecek. Neyse benim hazırlıklara dönmem gerek sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum. :D :) ♥♥♥♥♥♥♥




































































68 tane fotoğraf  geldi arşivimi size boşaltım. :D

No comments:

Post a Comment