Friday, September 13, 2013

Tatil kuşu döndü.

Tatilim 1 hafta sürecek demiştim ama tam 3 hafta sürdü. Ama çok eğlendim grip olduğum için 5 gün denize giremedim ama olsun zaten grip olduğum günler yağmur yağdı fazla bir şey kaybetmedim. Bu arada bir Alman'la tanıştım. Çok tatlı biri. Adı Alex. Akrabam oluyormuş. Benim büyük amcam çocuklarıyla birlikte Almanya'da oturuyorlar o yüzden Alman Alex'le de akrabayım. Çok eğlendik. Full time deniz party yaptım. Sonra düğünler vardı. Kuzenimle fazla görüşemedim ama olsun. Bu arada demin bloguma bir bakıyım dedim gitmeden önce attığım posta dikkat ettimde bütün sayfayı kaplamış. Elimdeki ütü güzel fotoğrafları ona harcamışım galiba. Neyse ben yine WHİ'den bulurum güzel fotolar. Benim bir sorunum var ama beni hoş görün. Ben okul boyunca giremeyeceğim. 15 gün tatilinde buradayım ama ben bölüm olarak tıbbi sekreterliği kazandım ama hemşirelik istiyorum bu bölüme yatay geçiş yapmak için de çok çalışmam gerek o yüzden ben sizlerle olmayacağım. Ama okulllar başlayana kadar atabildiğim kadar post atarım. Laptop'umun şarjı patlamasaydı her ana sizinle olabilirdim ama kardeşimle bir bilgisayarı paylaşmak zorunda kaldım. Maalesef. Neyse ben konuyu fazla uzattım iki üç foto atıp sıradaki konuyu seçeyim ve yazayım.



No comments:

Post a Comment